fredag 6 september 2013

# 23 Jenny Olander



Position: Center

Fattning: Left

Bästa innebandyminne: När jag spelade med det gamla damlaget med min syster Sandra och Amanda Pommer som också spelade här då, tror det var nästa bara DJ 18 spelare. Vi mötte FBC Engelholm i DM och det stod 2-2 och det var bara några sekunder kvar och vi hade powerplay. Min syster hade ett läge men så tänkte hon att jag kommer att missa så hon passade bollen till mig istälet och jag tänker inte så jag skjuter bara och bollen går rakt upp i krysset. Tavlan visar att det är 2 sekunder kvar och alla på läktaren ställer sig upp och jublar. Hela laget kommer springandes emot mig och hoppar upp i min famn och speakern skriker ut mitt namn. Detta är verkligen det bästa jag varit med om under mina innebandy år.

Statistik: Klicka här