fredag 3 januari 2014

Gothia äventyret börjar!!!

Gott Nytt År och God Fortsättning!

Nu börjar äventyret på Gothia Cup för våra yngre tjejer. Vi kommer att se till så att denna blogg är uppdaterad så mycket vi bara kan. Se nu till så att nära och kära släktingar och vänner går in på vår blogg och läser vilka äventyr vi är på.

Hoppas att alla nu friska och krya så att vi kan göra vårt bästa för att denna helg skall bli något att komma ihåg.

Jag är helt säker på att vi kommer att ha skitkul uppe på denna cup och jag är laddad till tusen för detta. I båset kommer jag även ha med mig Cajsa Nilsson (Lagledare), Emmy Jönsson (Psykolog) och Tony Ekman (Sjukvård). Vi skall nu tillsammans med resterande i laget se till så att vi tar oss så långt som möjligt i denna turnering.

Ni som nu åker med i någon lagkompis bil, se till att betala en symbolisk summa typ 100,00 kr för att ni får åka med i deras bil.

I övrigt önskar jag alla Å/K IBS lagen stort Lycka till och jag kommer att se så många matcher som möjligt. Vi har många lag med som spelar fantastisk bra innebandy och det skall bli att få mäta oss med nya lag.

FORZA Å/K

//Thomas