lördag 4 februari 2012

16 timmar kvar

Imorgon är det glädje som gäller  Arkivfoto Roger Nielsen

Nu är det inte många timmar kvar till det är dags för vårens första härliga derbymatch!
 FCH är laddade och vi är laddade och det betyder att det kommer bli en underbar dag imorgon!
Jag har laddat hela dagen med innebandy, sonen och några av "mina" tjejer i F16 spelade idag. Två segrar och om det är ett tecken på hur det kommer gå imorgon, det vet jag inte. Jag har full respekt för FCH, men samtidigt vet jag vad mina tjejer har i sig. Jag har redan spelat upp ett antal scenarion om matchen i morgon, i mitt huvud. Vilket av dem det kommer bli vet jag inte ännu, men vilket det än blir kommer att funka! Har redan ett antal rubriker planerade,som jag kan tänka mig att skriva på hemsidan. 
Nej, jag tror på att det kommer se ut precis som bilden här uppe, massor av glada tjejer. Vet inte om jag kommer gå på händerna som Tony gjorde efter matchen i Helsingborg? Jo förresten, det vet jag redan, det är inte min grej, jag kommer däremot garanterat att kosta på mig ett leende lika stort som Annas!
Ska bara säga, innan jag slutar skriva, att du saknas på plan Anna!
Coach Roger